- Hjem
- Klageprocedure
Tror du noget kunne være bedre?
Rapportér tips og klager til ACTRONICS
Kommentarer og forslag
Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med vores service, og vi ønsker at bidrage positivt til det samfund, vi opererer i. Derfor sætter vi pris på feedback fra kunder, lokale beboere og andre interessenter. Din mening hjælper os med at optimere og forbedre vores tjenester.
Har du nogle ideer, forslag eller notifikationer, som du gerne vil dele med os? Kontakt os venligst på 078773361. Du kan også sende din feedback skriftligt via kontaktformularen på vores hjemmeside.
Klageprocedure
Utilfreds? Lad os vide!
Hvis du ikke er tilfreds med noget eller mener, at noget kunne forbedres, så lad os det vide. Vi vil gerne forstå, hvad der gik galt, så vi sammen kan finde en løsning. En god samtale om dine oplevelser og forventninger løser ofte meget. Derfor sætter vi pris på, hvis du kontakter os.
Du kan dele din oplevelse via feedbackformularen nedenfor eller ved at kontakte os. Vi kan træffes på telefonnummer 078773361 på hverdage mellem 9.00 og 17.00. Der vil blive lavet en rapport om samtalen, og i vil sammen tage stilling til eventuelle næste skridt.
Vil du hellere sende din klage med posten? Giv derefter en klar beskrivelse af, hvornår og hvor arrangementet fandt sted, hvem du har en klage over, og hvorfor du ikke er tilfreds. Glem ikke at oplyse dit navn, adresse, bopæl og telefonnummer.
Du kan rette dette til:
ACTRONICS DK
Bornerbroeksestraat 459F
7609 PK Almelo
The Netherlands
Vi behandler din klage hurtigst muligt og sender et svar inden for 2 hverdage.