Honda reparationsdele

Leder du efter en løsning til genfremstilling af Honda-dele? Brug filtrene ovenfor til at vælge den rigtige del. Hvis den korrekte del ikke er angivet, bedes du kontakte vores kundeservice

Honda

Honda reparationsdele

Model
Vis mere Vis mindre
Kategorier
Vis mere Vis mindre
Varen ikke fundet?
Anmod om et tilbud herunder.
Eller ring til os på
Anmod om et tilbud
Ingen resultater fundet
30 resultater 3 sider
ATE MK100 ESP (46-pins) - ABS ECU
ATE MK100 ESP (46-pins)

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

ATE MK100 ESP - ABS ECU
ATE MK100 ESP

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

ATE MK61 - ABS ECU
ATE MK61

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Bosch 8 ESP - ABS ECU
Bosch 8 ESP

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Bosch 8 ABS - ABS ECU
Bosch 8 ABS

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

ATE MK70 - ABS ECU
ATE MK70

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

ATE MK26 ESP - ABS ECU
ATE MK26 ESP

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Bosch 9.0 ESP - ABS ECU
Bosch 9.0 ESP

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

ATE MK60 (ECU only) - ABS ECU
ATE MK60 (ECU only)

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Bosch 5.7 - ABS ECU
Bosch 5.7

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Bosch 5.4 - ABS ECU
Bosch 5.4

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Leder du efter en løsning til genfremstilling af Honda-dele? Brug filtrene ovenfor til at vælge den rigtige del. Hvis den korrekte del ikke er angivet, bedes du kontakte vores kundeservice

Honda

Om Honda

I 80’erne og 90’erne var Honda hovedsageligt kendt for sine sportspræstationer. Formel 1-holdet McLaren kørte med Honda-motorer fra 1988 og havde to usædvanligt dygtige kørere i deres paddock: Alain Prost og Ayrton Senna. Holdet blev verdensmestre tre gange i træk. Det var ikke overraskende, at Honda havde masser af tilhørsforhold med motorsporten: stifteren Soichiro Honda begyndte sin karriere som en mekaniker, hvor han tunede motorer, der blev brugt i forskellige løb. Måske var det ultimative udtryk for hans passion for motorsport den revolutionerende Honda NSX.

Bilen var bygget udelukkende af aluminium og bagpå var en potent V6 med en meget særlig teknik: VTEC. Desværre kom Honda i store problemer i årene, der fulgte, hvilke forårsagede, at brandet trak sig fra motorsporten. Der var større fokus på fritidsaktiviteter og miljøvenlig kørsel. De sporty modeller er stadig tilgængelige (Type R), men hybrid spiller nu en større rolle. 

  • Jazz
  • Civic
  • Accord
  • FR-V
  • CR-V