Lotus

Leder du efter en løsning til genfremstilling af Lotus-dele? Brug filtrene ovenfor til at vælge den rigtige del. Hvis den korrekte del ikke er angivet, bedes du kontakte vores kundeservice

Lotus
Model
Varen ikke fundet?
Anmod om et tilbud herunder.
Eller ring til os på
Anmod om et tilbud
Ingen resultater fundet
5 resultater 1 side
Bosch 8 ESP - ABS ECU
Bosch 8 ESP

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Lotus Elise 2001-2010 - Instrumentpanel
Lotus Elise 2001-2010

Instrumentpanel

Tilmeld dig for at se priser

Toyota - Denso (0D010)  - Gasspjældhus
Toyota - Denso (0D010)

Gasspjældhus

Tilmeld dig for at se priser

Toyota - Denso (0D011) - Gasspjældhus
Toyota - Denso (0D011)

Gasspjældhus

Tilmeld dig for at se priser

TRW / Kelsey Hayes EBC430 - ABS ECU
TRW / Kelsey Hayes EBC430

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Lotus

"Simpelt" plus "let". Takket være dets grundlægger Colin Chapman, er Lotus primært kendt for letvægtsbiler uden meget andet ballade. Passion for motorsport er stadig gyldig for Lotus modeller idag. Det kan vel derfor ikke overraske, at Lotus har haft mange succeser igennem tiderne. Jim Clark har for eksempel vundet 1963 Formula One World Championship med Lotus 25 samt i 1965 Indy 500 med Lotus 38. Derfor er en af årsagerne til, at Lotus gadebiler, har en stor gruppe af entusiaster.

Desværre, after Colin Chapmann's død, gik tingene ikke så godt længere, for den lysende Lotus. Selvfølgelig har Lotus aldrig bygget biler for masserne, men til små løb for eksklusive biler. Det blev derfor stadig vanskeligere, at fastholde en rimelig profit. Efter forskellige overtagelser, deriblandt GM, har Bugatti and DRB-HICOM, Geely stadigvæk en del aktier i Lotus. Og mærket synes at rejse sig igen eftersom at flere modeller er blevet introduceret deriblandt en SUV. Og da purister ikke nok finder "des Lotus", kunne det være en perfekt grund til, fortsat at bygge eksklusive superbiler.