Saab

Leder du efter en løsning til genfremstilling af Saab-dele? Brug filtrene ovenfor til at vælge den rigtige del. Hvis den korrekte del ikke er angivet, bedes du kontakte vores kundeservice

Saab
Model
Varen ikke fundet?
Anmod om et tilbud herunder.
Eller ring til os på +4589884801
Anmod om et tilbud
Ingen resultater fundet
29 resultater 3 sider
Bosch 5.3
Bosch 5.3

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

ACC Saab 9-3 1998-2003
ACC Saab 9-3 1998-2003

ACC / Klimaanlæg

Tilmeld dig for at se priser

Saab 9-3 SID1 1998-2003
Saab 9-3 SID1 1998-2003

Info displays

Tilmeld dig for at se priser

Opel - Pierburg (8518) NEW
Opel - Pierburg (8518) NEW

Gasspjældhus

Tilmeld dig for at se priser

Trionic T8 (Saab/GM)
Trionic T8 (Saab/GM)

ECU

Tilmeld dig for at se priser

TRW EBC 430 NG/EV
TRW EBC 430 NG/EV

ABS ECU

Tilmeld dig for at se priser

Bosch EDC16C39
Bosch EDC16C39

ECU

Tilmeld dig for at se priser

Saab - Magneti Marelli 48CPD4
Saab - Magneti Marelli 48CPD4

Gasspjældhus

Tilmeld dig for at se priser

Bosch EDC16C9
Bosch EDC16C9

ECU

Tilmeld dig for at se priser

Saab 9-3 SID2 1998-2003
Saab 9-3 SID2 1998-2003

Info displays

Tilmeld dig for at se priser

Saab 9-5 SID2 1998-2003
Saab 9-5 SID2 1998-2003

Info displays

Tilmeld dig for at se priser

Saab - Magneti Marelli 48CPD1
Saab - Magneti Marelli 48CPD1

Gasspjældhus

Tilmeld dig for at se priser

Om Saab

Vi er ikke helt klar over hvorfor, men en uforholdsmæssig stor gruppe af Saab fanatikere, er ansat hos vores tekniske afdeling i Holland. Saab er berømte for deres selvsikre tilgang bilfabrikation, hvor byggekvaliteten er vigtigere end profit. I sin tid var Saab en del af General Motors. Saab var dog ikke enige i kvaliteten af dele, som GM sendte dem. Ingeniørerne hos Saab fastslog, at hele modelserien skulle re-designes fra bunden af. Det irriterede GM. Og måske var Saab's ingeniør-selvsikkerhed årsagen til, at de gik konkurs, men det resulterede dog i nogle meget ordentligt byggede biler.

Disse Saab genopbygges der flest dele til

  • 900
  • 9000
  • 9-3
  • 9-5