TCU reparation Continental Getrag Renault DPS6 DC4/EDC (DCT250)

Tilmeld dig for at se priser

Mere end 5000 kunder vurderer os med en 9,4!
Continental Getrag Renault DPS6 DC4/EDC (DCT250) - Gearkassestyreenhed reparation

Almindelige problemer

  • DF437 Shift drum 1 motor
  • DF437 Shift drum 1 motor
  • P1893 Shift drum 2 control - malfunction
  • P1839 Shift drum 2 control - malfunction
  • DF490 Clutch 2 Motor Circuit, General Electrical Failure.
  • P1743 Clutch motor position sensor signal
  • P1744 Clutch 2, Function Restriction
  • P1837 Sensor side speed transference transmission - defective circuit
  • P1899 Clutch 2, Function Restriction
  • P1893 Shift drum 2 control - malfunction

Er din klage ikke opført? Kontakt venligst vores kundeservice

Bestil fra lager; i morgen på dit værksted

Hurtigt og nemt: Bestil din del direkte fra lager. Vi kræver et depositum, som du får tilbage, så snart du sender din defekte del til os. Bestilt inden kl. 16.00 på hverdage = leveret i morgen.

Sådan arbejder vi

Vi genbygger den del, som du har sendt. Priser er eksklusiv moms og forsendelse. Tilbud gælder kun for værksteder og forhandlere og ikke til private.

Getrag TCU ødelagt

Har du konstateret problemer med automatgearet på en Renault? Renault bruger transmissioner fra Getrag. Denne TCU bruges i populære Renault-modeller som Captur, Clio IV, Kangoo, Mégane og Scénic med automatgear (DCT250). Almindelige klager på grund af en defekt DC4/EDC TCU er sensorfejl og gearskiftproblem.

Fejlkoder Getrag Renault

Har du læst en af fejlkoderne nedenfor? Så kan vi garantere, at vi kan revidere TCU'en.

  • DF437 Shift drum 1 motor
  • DF439 Shift drum 1 motor
  • P1893 Shift drum 2 control – malfunction
  • P1839 Shift drum 2 control – malfunction
  • DF490 Clutch 2 Motor Circuit, General Electrical Failure.
  • P1743 Clutch motor position sensor signal
  • P1744 Clutch 2, Function Restriction
  • P1893 Shift drum 2 control – malfunction
  • P1837 Sensor side speed transference transmission - defective circuit
  • P1899 Clutch 2, Function Restriction

Reparation af Getrag Renault

ACTRONICS kigger over, test og reparerer Continental Getrag til Renault og mange andre elektroniske bildele. En korrekt diagnose af defekten er afgørende for et vellykket eftersyn. ACTRONICS har en specifik testopsætning for hver TCU, så vi kan stille den korrekte diagnose, tjekke alle funktioner og udføre en afsluttende test. På denne måde er succesraten hos ACTRONICS ekstremt høj. 

Vellykket revision af ACTRONICS

Har du et problem med Getrag til Renault? Du kan hurtigt og nemt indlede en revisionsanmodning via vores hjemmeside. Med en reparation fra ACTRONICS kræves der ingen nye dele. Dette gør vores revision til en billig og bæredygtig reparationsløsning.

  • Mere overkommelig end en ny TCU;
  • 2 års garanti på reparationen;
  • Ingen læring nødvendig, plug & play.

Bilfirmaer kan nemt indsende en revisionsordre for Continental Getrag til Renault via vores hjemmeside. Log ind eller opret en konto, og rapporter anmodningen om revision. Vores hurtige eftersynsservice sikrer, at den overhalede del er tilbage på dit værksted inden for få dage. Bemærk venligst: ACTRONICS arbejder udelukkende med værksteder og mærkeforhandlere. Har du spørgsmål? Kontakt os venligst via vores kontaktformular; vores produktspecialister hjælper dig gerne!

Start ansøgning

1. Log in or create an account

ACTRONICS works exclusively with car companies, brand dealers and specialists. You need an ACTRONICS account to place an order. Our customer service will assess whether your account is approved based on the information you have entered.

2. Find your part and create an order

Select your vehicle at the top of this page and choose the part number that you can read on the part. Can't read the OE number? Then select the option "OE number is not in the list" on this page. Can't find the part? Then request a quote.

3. Enter your diagnostic information and order details

When you register a revision order, we ask for more information about your diagnosis, such as your observations and/or an error code. This helps us to carry out the revision. After this, you choose your shipping and payment preference and start the order.

4. Packing & shipping

Make sure the part is securely packed so that it is not damaged during transport. Have you chosen our pick-up service? Then we will ensure that the part is picked up from you. This happens on working days (between 08:00 and 18:00) often within a few hours. Have you chosen to ship it yourself? Then bring the package to a parcel point near you. In both cases, you will receive instructions from our customer service.

5. We test the part

We test and inspect your part as soon as it arrives with us. Then we start the revision. Sometimes our test shows something different than the diagnostic information. In that case, we will contact you and share our findings and diagnosis. We only charge test costs for this and no revision costs.

6. We revise the part

Our specialists revise your part. You will receive updates so that you are always aware of the status of your order. If your part has successfully passed our final test, we will ship it to you. If necessary, we will provide additional workshop instructions and tips.